Merhaba arkadaşlar evi haşereler basmış durumda yataklarından altında dolapların altında vs çıkıp duruyorlar bir yatağın altından sadece 10 adet çıkmış söylemlere göre bir sefer de muhtemelen bütün kış boyu yumurtlamışlar alabildiğimizi alıp dışarı atıyoruz ama bu fayda vermiyor gibi sürekli çıkıyor
Etkili bir yöntem bilen var mıdır ?