Ben kimsenin hakkına girmek istemem. Ne yaşayacağını da bilemem. Şahsen materyalist, pozitivist insanların yüzüne dahi bakmıyorum. Tavsiyem daha maneviyatı yüksek, gözü aklı cebinde koltuğunda olmayan bir kız bulup evlenmen. Halihazırda maddi durumunun bir kısmını gerçekten aç yokluk içinde bulunanlara sadaka vermendir. Evlilik gereklidir. Olağanüstü hiçbirşey gerekli değildir.