karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık sistemi iyi mi diyorsun hocam
Aylık cep dolusu prim ödeyip üstüne de muayene ve ilaç katkı payı ödüyor çalışanlar. Üstelik ilaçların epey bir kısmını zaten SGK karşılamıyor. Bir ülkede çocuklar ölmesin diye anne babaları sokakta tedavi için para topluyorsa orada sağlık sistemi iyi diyemezsin. Pek çok branşta 2-3 ay sonrasına sıra alabiliyorsun. Sağlık konusunda iyi olan tek şey sağlıkçılara şiddet uygulama özgürlüğü galiba! Geçenlerde bir kadın aynen böyle diyordu.
Yurtdışına göre iyi diyoruz.