PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes konuyu olumsuz olarak algılamış ama bence açılması gereken bir konuydu ben çok olumlu buldum. Evet içinde bulunduğumuz durumdan hiç kimse memnun değil ancak güzel yanlarını görmeliyiz yoksa yaşayamayız depresif olur mutsuz oluruz. Sağlık sistemide iyi diyebiliriz sırada olsa ilacımızı alıp muayene olabiliyoruz. Büyük şehirlerde toplu ulaşım da çok pahalı bulmuyorum. Araba alamıyoruz ama minibüse binerkende zorlanmıyoruz. Taksi için aynı şeyi diyemeyeceğim.
Sağlık sistemi iyi mi diyorsun hocam
Aylık cep dolusu prim ödeyip üstüne de muayene ve ilaç katkı payı ödüyor çalışanlar. Üstelik ilaçların epey bir kısmını zaten SGK karşılamıyor. Bir ülkede çocuklar ölmesin diye anne babaları sokakta tedavi için para topluyorsa orada sağlık sistemi iyi diyemezsin. Pek çok branşta 2-3 ay sonrasına sıra alabiliyorsun. Sağlık konusunda iyi olan tek şey sağlıkçılara şiddet uygulama özgürlüğü galiba! Geçenlerde bir kadın aynen böyle diyordu.