Herkes konuyu olumsuz olarak algılamış ama bence açılması gereken bir konuydu ben çok olumlu buldum. Evet içinde bulunduğumuz durumdan hiç kimse memnun değil ancak güzel yanlarını görmeliyiz yoksa yaşayamayız depresif olur mutsuz oluruz. Sağlık sistemide iyi diyebiliriz sırada olsa ilacımızı alıp muayene olabiliyoruz. Büyük şehirlerde toplu ulaşım da çok pahalı bulmuyorum. Araba alamıyoruz ama minibüse binerkende zorlanmıyoruz. Taksi için aynı şeyi diyemeyeceğim.