@Xugart; Evet biliyorum hocam iyi şeyler olmadığını ama bu sistemi değiştiremiyoruz o yüzden sisteme ayak uydurmamız lazım ve iyi yanından bakmamız gerekir diye düşünüyorum. Mevcut ekonomi yönetiminin en az önümüzdeki 5 yıl daha devam edeceği belli. 2017 yıllarında gayrimenkul ofisinde çalışmıştım bir müşteri vardı bankada çok miktarda varlığı olmasına rağmen gayrimenkul yatırımlarını hep kredi ile yapıyordu. Bana o zamanlarda çok mantıksız gelmişti neden faiz ödüyor ki boştan yere diye düşünmüştüm. Şuan belki satın aldığı evlerden aldığı 1 aylık kira 6 aylık kredi taksitini ödüyordur. Benim bu konuyu açmaktaki amacım bu tarz fırsatları keşfetmekti.

@Cankat; Tam tersi dolar karşısında her şey pahalı dolar ucuz hocam. Şuan 25 TL falan olması gerekirken 20 TL.

@Slash; 😔