Bu yazdıklarınız pek iyi şeyler değil hocam. Bankacılık sisteminde iyi olduğumuzu düşünüyorum ama güvenlik ve sistem açısından. 3D secure gibi konularda dünyadan öndeyiz.

İyi yanlar olarak eğer sorunlarımızı çözersek tek başına Türk millet var, birbirimizi yemesek bir ortak paydada buluşursak her şeyi yapabiliriz. Bu zaten bence tek başına yeterli bir şey, her yere evrilebilir. Bu sorunu çözüp ortak paydada buluşamayınca doğal olarak yapılan iyi şeylerin hiç bir önemi kalmıyor.

Türkiye'de sağ, sol, orta herkesin bir şapkasını önüne koyup düşünmesi gerekiyor.