Jalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer abone olmaz iseniz konum Türkiye oluyor buton gidiyor geçmiş olsun eğer abone olmayacaksanız hesaba fazla girmeyin
Hocam ABD'den giriyorum zatende sebebini anlayamadım bekleme listesi tuşu gelsede olur