berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belki hesaplar merkezi bölümünde duruyordur bi kontrol edin.

ordanda gitmiş hocam sabah açıktı bi anda gitti normalde 1,5 aydır duran var abone ol tuşu ama bu nasıl olduysa gitti anlamadım