Kişiyi ilk olarak karakola ifadeye çağırırlar. Orada ilk ifadesini verir. Daha sonrasında kanıtlarınız yeterliyse olay mahkemeye gider.
Mahkeme süreci biraz uzun olacaktır onu baştan belirteyim.

Benim 25-26 ay önce açtığım benzer bir davanın karar mahkemesi bu Temmuz'da olacak. Bakalım onda da karar çıkarsa.
Benimde kişinin itirafını taşıyan video kaydı vs vardı hepsi delil olarak kabul edildi ona rağmen bu şekilde ilerledi.

Benim size önerim olay mahkemeye taşınırsa arabulucu ile anlaşma teklifi göndermeniz yönündedir.
Kişi eğer korkarsa zaten kabul edecektir.