Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Cud; iphone da bölgeyi uk olarak ayarla bitanede vpn al aç kartını

ben 2 dk da halletmiştim
Konularında pek öyle yazmamışsin ama reis bir hafta uğraştım diyon