Evlilik sürecindeyim ve sizi o kadar iyi anlıyorum ki.
İstanbul'da kiralık ev bulunmuyor.
Evin büyüklüğü vs değil de muhit problemi deseler hoş görürüm. Malumunuz buralar çok karışık.
Ama büyüklük-küçüklük muhabbeti can sıkıcı.
Hocam muhit ne kadar kötü olsa da kimse kimsenin evine girip zarar vermiyor ülke o kadar kötü değil şükür. Kiralık ev bulmak ayrı kira zamlarına yetişmek ayrı.