Haklısınız kartı uzaya çıkıp oradan alıyorsunuz. Trye kart göndermiyorlarsa ,. Kendinizi yurtdışında yaşamış gibi gösteriyorsunuz, adamlar belge talep ediyorlar orada yaşadığına dair, illegal bir işlem. 500 bütçeniz varsa ben açayım sizin için.
Gerek yok
@Abdullah07; yakın zamanda uk şirket açmıştı sanırım wise şirket olarak kullanılabiliyordu.
Sağol Ayhan reis bi bakayım Abdullah hocaya