Hocam ne postası adamlar sitesine kocaman yazmış TR'ye kart yok diye, bende onun için yurt dışı bakıyorum konuyu da onun için açtım.
Haklısınız kartı uzaya çıkıp oradan alıyorsunuz. Trye kart göndermiyorlarsa ,. Kendinizi yurtdışında yaşamış gibi gösteriyorsunuz, adamlar belge talep ediyorlar orada yaşadığına dair, illegal bir işlem. 500 bütçeniz varsa ben açayım sizin için.