Çok özür dileyerek haddim olmadan yorumlamak isterim.
Şu anda insanlar kümese razı iken yeterki başımda damım olsun derken kiralık daire bile bulamazken bunun adına şımarıklık denir. (özür dilerim)
Malum yakın zamanda deprem felaketi yaşadık insanlar aç açıkta sefiller..
Çoluk cocuk temiz içme suyuna, adamlar ekmek almak için işe, kadınlar özel günlerinde kullanmak için ped e ihtiyaç duyupta alamazken bu tarz şeyleri okumak can sıkıcı
Forumdan bir arkadaşın abin kardeşin olarak sana çok üzüldüm.. Allah yardımcın olsun.