R10 Rekabet edilecek bir platform degil hocam
Rekabet edicem diyen adamın ÇOOOK Büyük bir ekibi ve Milyonlara ihtiyacı var
Kralımız zaten bir kaç forum vardı onlarda kapandı piyasa tamamen r10 kalır tabi ki güzel bir şey
en azından tasarım yazılım piyasasında taba fiyatlar TR belli olmuş olur
onlarda kapanacak gibi duruyor pek bir forum kalmadı