BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 Rekabet edilecek bir platform degil hocam

Rekabet edicem diyen adamın ÇOOOK Büyük bir ekibi ve Milyonlara ihtiyacı var
Kralımız zaten bir kaç forum vardı onlarda kapandı piyasa tamamen r10 kalır tabi ki güzel bir şey

en azından tasarım yazılım piyasasında taba fiyatlar TR belli olmuş olur

onlarda kapanacak gibi duruyor pek bir forum kalmadı