BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 Rekabet edilecek bir platform degil hocam

Rekabet edicem diyen adamın ÇOOOK Büyük bir ekibi ve Milyonlara ihtiyacı var
Acun abiye mail atayım