Çook eskilere gittim logoyu görünce Güzel bir forumdu fakat hiç üyelik açma ihtiyacı duymamıştım. Keşke açık kalmaya devam etseydi, üyelikleri durdursalardı. O kadar bilgi ve insanların emekleri internetin tozlu raflarına kalktı.