Hocam yorumları okumadım ama birçoğu "yol yakınken dön" vs vs yazmıştır. Klasik "bekara karı boşaması kolay". Öncelikle sen onları bir geç hocam. Bir ilişki öyle kolay bir şekilde nişanlılık aşamasına gelmiyor. Ya da bu kızı bıraksan, diğer kızlar sanki 4-4lük de bi bu kızın mı kusuru var. Neyse.
Bence burada muhtemel sorun nişanlınla arandaki mesafe. Özellikle ev kurma aşamasında sizin sürekli temas halinde olup, iletişim içerisinde olmanız gerekiyor. Misal eve perde bile seçilecek olsa birlikte gidip seçmeniz lazım. "Sen al geç" dersen "toslarsın" bunu sana söyleyeyim. Yani imkan varsa bu ev kurma işini birlikte yapacağınız bir zamana erteleyin. Sen işi bırakınca mı olur yoksa 1-2 haftalığına gelip mi halledersin bilmiyorum. Ama nişanlına "sen eve bak, ordan git mobilyalar bak, uygun olanları al" gibi bir şey demen akla mantığa sığacak bir şey değil. Evli olan herkes bunu bilir zaten. Bu işler öyle olmuyor.
Aşağıya da genel olarak kadınların dili ve fıtratını anlatan bir hikayeyi bırakıyorum. Seçim senin.
https://www.youtube.com/watch?v=w935tgwGXp4