Şu ev olayına kadar herşey çok güzeldi hocam inanın olaydan sonra uyku uyuyamıyorum en sonunda delirip filmi sonlandıracağım.
Evlilik zor şartlarda zor şeytan uğraşıyor fakat kendinizi yıpratmayın hocam dua edin hemende kestirip atmayın doğru kişiyi bulduğunuza eminseniz sorun olmucak değil mutlaka olur burda önemli olan karşı tarafın sizin yanınızda olup desteklemesi kadınlar genel olarak olaylara objektif bakmıyorlar erkekler olarak tamam hayatım tamam canım diyip alttan almak düşüyor hiçbir zman sürekli yumuşak kalplide olmayın tavsiyem bende evlilik arifesinde bitirdim babasının yapmadığı iyiliği yaptım çok yüz verince tepene çıkıyolar