Hocam sayın hocalarım yorum yapmış yeni gördüm bende yapım dedim ben konu başlığını okuduğum gibi direk kendimi senin yerine koyarak okudum ben senin görüşüne saygı duyarım ben kürdümayrımcılık olsun diye değil yanlış anlama ben hiç böyle birseye tanık olmadım daha 1 ay olmadi kardeşim nişanlandı eniştem samsunlu orda yaşıyor kimse para cart curt hiç birşey istemedi doğulu olduğumuz halde sadece tek istegimiz burada yaşamları samsunda değil oda çok güzel kimse itiraz bile etmedi düğün samsunda olacak hatta ondan sonra burada yaşayacaklar yane kardeşim abim diyim sana ne kadar seviyorsun ne kadar değer veriyorsun o beni ilgilendirmez gözüyle bakıyorum dost kardeş arkadaş olarak samimiyetle söylüyorum UZAK DUR....!!! o ilişkiden 3+1 ev mı yav milet 1 odaya mutlu olmak istiyor kardeşim bak bunların gözü doymaz bugün olan varken olmayana göz diken yarın olmayan yoksa bende yokum der sana bunu samimiyetle yazıyorum beni samimiyetle karşıla zaten senin kurulu düzenin var bir kere sevdiğin insan sensen o değil bu olsun diyorsa yokluktan anlamıyorsa başta uymaz zaten sen bu kardeşini dinle uzaklaş bak nasıl arkandan koşacaklar ha sunuda soylıyım arkandan koşullarında geri dönme bu sefer amaçları farklı olur ama beni dinle bir yuva daha ilerde yıkılmasın be kardeşim vallahi bak bosver eğer halen kararından dönmezsen b3n buradayım kardeşim ölmezsem belki ne yaşadığını daha sonra tekrar anlatırsın kendine iyi bak çarşın pazar olsun.