Bugün biraz basket maçı izleyim dedim, midem kalktı ya resmen. Siyahilerde hadi pek fark edilmiyor ama hemen hemen hepsi de böyle olur mu ya. Özellikle NBA'de tıraş eden yok herhalde.
İnternette araştırdım, tıraş olurken jilet yarası falan olursa oyuncuya görünüşten çok daha fazla zararı olur, maçı dahi kaçırabilir diyor da. Bu cevapta benim içime sinmedi. Tüy dökücü krem, ağda falan da yapabilirler. Sizce bunun temel sebebi nedir?
Gece gece aklıma takılan şeye bak ya