bethowe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Hocam ben 2 sini 2500 e falan çıkardım kalıcı tüm içerikleri kalıcı olarak da var. Zaten 2. skin direk çıkmıyor takasla aldım. O da minimum 2000tl ye mal oluyor.Çok mu dedim bilmiyorum içini hesapladım harcadıklarımı falan da düşündüm
harcadığın kadarına satamıyosun malesef
ful herolu 200 300 Skinli hesaplar bile 1200 civari ediyor oda skinleri çok değerliyse