facebookta al saat yapıyorum sizin istediğiniz fiyat çok fazla
3 legendi 3500 Tl ye çıkardım 1200 e sattım piyasa okadar yüksek değil
Hocam ben 2 sini 2500 e falan çıkardım kalıcı tüm içerikleri kalıcı olarak da var. Zaten 2. skin direk çıkmıyor takasla aldım. O da minimum 2000tl ye mal oluyor.Çok mu dedim bilmiyorum içini hesapladım harcadıklarımı falan da düşündüm