Bazı insanlar öyle haset öyle art niyetli ki, kötülük düşündükleri kişilere ve eşyalarına arabalarına vs zarar verebiliyorlar. ben hayatım bizzat şahit olduğum iki farklı olayda bunu şaşırtıcı şekilde tecrübe ettim.
Bunların birinde sözde kapalı dindar bir ailenin bir başkasını hasta etmesi söz konusu oldu.
Bir diğerinde ise, ateist din düşmanı eğitimli öszde kültürlü bir insan bana ait bir bitkiye zarar verdi.
Böyle şeyleri bizzat yaşamadan tecrübe etmeden birçoklarına komik geliyor.
Sonuçta eçvremizde ikiyüzlü artniyetli insanlar varsa, en yakın akraba dahi olsa onlardan uzak yaşamak ŞART bence.
Ya tehlikenin kendisi olacan ya da insanlardan uzak duracan bencede