webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aziz kardeşim ben sadece arayüz fiyatı yazdım mobil uygulama alt limit atmadım. sizi fiyat yazarken 3000 tl altı fiyat vermezler demek istedim. bu arada arayüz tasarım isterseniz bu fiyata dahil olmayacağını ifade ettim kardeşim. kimse size yardımcı olamayacağını ifade etmek istedim.
Yardımlarınız İçin Teşekkürler, Konu Düzenlenmiştir.