Konu
Merhaba r10 kullanıcıları
20-05-2023, 23:35:05
#6
hakancevik
2 yıllık hesap ve yenisiniz... Umarım hesabı satın almamışsınızdır hocam öyle değilse de hoşgeldiniz, sorum var kategorisinde merak ettiklerinizi kurallar dahilinde sorup cevap alabilirsiniz