ee hocam neden normal terminal kullanmıyorsunuz ki? vsc ile açıp performans kayıp ediyorsunuz
Haklısınız hocam benim hatam eksik bilgilendirme için üzgünüm. Sadece terminal kullanmamamın sebebi VS Code üzerinde kullanacağın 4-5 farklı özelliğe ihtiyaç duymam bunları düz termianl üzerinden yapmak imkânsız gibi ya da ben daha amatörüm. Sadece bununlada kalmıyor aynı zamanda kodum çalışınca bir txt dosyasına veri giriş olacak. Oluşan gelişmeleri txt dosyası üzerinden görebilmek adına