Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu konu maxigeyige taşınmalıdır yazacaktım ama trajikomik bile olmayacak kadar kötü.10 yaşındaki çocuklar bile ekonominin ne zamandır kötü olduğunu farkında ama toplumu kandırmışlar global kriz dış güçler vs vs saçmalıklarla.
Ekmek Mushaf çarpsın şu çocuk ekonominin başında olsa, ülke daha iyi bir noktada olurdu.
Bir uzman olarak yazıyorum bunu...

https://www.odatv4.com/guncel/sokak-...ucize-14926140