TL değer kazanırsa ithalat daha da coşar, ihracat iyice biter.
TL'nin değer kaybetmesi kaçınılmaz.
Faize gelince... Şahsi fantezilerle ülke ekonomisinin imhası için kullanılmıştır maalesef. Rezil olduk.
TL dolar paritesi elbette 1 lere kadar düşmeyecek. Enflasyonun düşmesiyle daha stabil bir ekonomiye kavuşacağız. İthalat ihracat dengeside buna bağlı olarak rayına oturacak. Toptan ürün ithalatçısı olarak düzensiz kurdan sürekli zarar ediyorum. Doların sabit 30TL de olması benim için daha iyi.
Değişken dolar kuru yüzünden %20 lik kar marjını bir çok firma zarar etmemek adına %50 lere kadar çıkartıyor.