Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaların faizlerinin yükseltilmesi ile ürün fiyatları düşüp, TL değer kazanacak. Bence bu hamle 2 sene önce devlet tarafından yapılmalıydı. Fakat maalesef ben bir kriz öngörüyorum.
TL değer kazanırsa ithalat daha da coşar, ihracat iyice biter.
TL'nin değer kaybetmesi kaçınılmaz.
Faize gelince... Şahsi fantezilerle ülke ekonomisinin imhası için kullanılmıştır maalesef. Rezil olduk.