Yıldızın düşük derler böyle durumlarda. benim de çok başıma geliyor. geçen gün imalat yaptırdığım yerde bir usta arkadaş sigara almaya arabayla gitmek istedi, anahtarı verdim geldiğinde "bu nasıl oluyor, böyle arabayı çalışarak nasıl alıyorsun" diye sordu (440 bin liralık araba ve krediyle aldım), nasip işte dedim. Ertesi gün trafikte seyir halindeyken kaza yaptım.

Gelen Allah'tan, Felak ve Nas surelerini bol bol oku.