gfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En tepe, yani sizin 'konu başlığı' diye belirttiğiniz yer H1 zaten. İçeriğin içerisine H1 koymayın.

Şöyle daha rahat bakabilirsiniz:

O zaman Wordpress blogtada aynı şekil geçerli başlık h1