Ben hem okuyorum hemde çalışıyorum diye çevrem bana çok fazla nazar ediyor, kendilerinin çocukları ders bile çalışmıyor.
Benimde bazen işlerim öyle iyi oluyor ki bir zamanlar babamdan bile çok kazanıyordum.
Çevremde öğretmenlerim dahil herkez sevip sayar, sorular sorar.
o yüzden özeniyor olabilirler diye düşünüyorum ama mahallede kimle konuşsam illa başıma bir şey geliyor.

Ya müşteri yazılımı kodladiktan sonra kaçıyor, ya da yazdığım programları satmak için, müşteri aramaya uğraşmıyorum ileri seviye Web kodlama bilgim olmasına rağmen.

Kaç aydır doğru düzgün müşteri aramaya koyulmadim bile, çoğunlukla konumu görüp yazanlara bakıyorum sadece.
Aylar önce yazdığım programı satmak için konu açtım dün, isteksiz şekilde.

Sizde de oluyor mu böyle şeyler?