fiyat tamamen btc babaya ve her ne kadar merkeziyetsiz denilse de abd''nin para politikalarına bağlı. birde binance, kucoin gibi borsalarda yok ise ufak bi miktar al kenara koy derim. bu ve başka borsalara girdiği zaman fiyatta yükseliş olur.
Ortalama bütün borsalarda mevcut