Kingstrokes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sorun yaşıyorsak ilgilenilmesi gerekiliyor gönülü gönülsüz fark etmiyor sonuçta ortada mağduriyetlik var.
Özel mesaj yoluyla ilgilenip ilgilenmeyeceklerini bilemiyorum fakat konunuzu buraya açarsanız kesin sonuç alırsınız diye biliyorum.

https://www.r10.net/moderatore-soru/