Hocam sorun yaşıyorsak ilgilenilmesi gerekiliyor gönülü gönülsüz fark etmiyor sonuçta ortada mağduriyetlik var.
Özel mesaj yoluyla ilgilenip ilgilenmeyeceklerini bilemiyorum fakat konunuzu buraya açarsanız kesin sonuç alırsınız diye biliyorum.
https://www.r10.net/moderatore-soru/