Arkadaşlar merhaba;

Yıllar önce küçük ücretlere çalışırken imleme çalışmaları yapardık. Sosyal medyalar, tumblr, reddit, blogspot vesaire.

Sizce imleme çalışmaları hala etkili mi? Ne düşünüyorsunuz?