arkadaşlar merhaba. bölümlere baktım. en uygun burası sanıyorum o yüzden buraya yazıyorum.
pazaryerleri pazarmızı 28 gün tutuyor. Türkiyede dolarım 1 günde 9 dan 18 tl olduğunu hesaba katarsak zararına satırış yapıyoruz. bununla alakalı bir kaç arkadaşımla birlikte yazdık. geçen yıl aralık gibi haberler yayınlandı paramızı pazaryerleri 5 gün tutacakmış. 2023 ocak itibari ile.
trendyolda konuşmam sonrasında. resmi gazetede yayınlanmadığı için bunu bekliyorlarmış. varsa aynı mağduriyeti yaşayan arkadaşlar. lütfen bu linkten onlarda bi yazı yazsınlar. bu ülkede zorlamadan hiç birşey yaptırılmıyor çünkü.
https://www.turkiye.gov.tr/gtb-talep-oneri-sikayet
teşekkürler iyi çalışmalar