kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cumartesi günü sınava giricem, r vitese atarken her zaman olmasa da bazen zorlanıyorum caarrtt diye ses geliyo atılmıyo böyle bir sey olursa sınavda kalır mıyım? yani vitesi ilk deneme de R ye atamazsam
debriyaj çok alttan kavradığı için öyle ses geliyor genelde