cumartesi günü sınava giricem, r vitese atarken her zaman olmasa da bazen zorlanıyorum caarrtt diye ses geliyo atılmıyo

böyle bir sey olursa sınavda kalır mıyım? yani vitesi ilk deneme de R ye atamazsam
debriyaj çok alttan kavradığı için öyle ses geliyor genelde