Herkese merhaba.

Hatay'da ikamet ediyorum ve bildiğiniz gibi depremden dolayı evlerimiz kullanılamaz halde. Kendi çabalarımızla prefabrik (geçici) bir ev yaptık. İnternet hattımı yeni yaptığımız yere taşımak istediğimde Türk Telekom bunun mümkün olmadığını, istersek aboneliğimizi iptal edebileceklerini söylediler.

Bu durumda ne yapmam gerek?