Merhaba,
Papara Ticari hesap kullanan var mı? Şahıs şirketi yeterli oluyor mu? ne tür belgeler isteniyor?
ben mail attım ama faaliyet alanı, web site linki vs. sordu atmadan önce kullanan varsa sormak istiyorum, ne tür belgeleri talep ediyorlar, aylık&yıllık bir ödemesi var mı?