köy sevmem,hiç bi yönüyle hemde.yeşillik sevmem,az insan sevmem,köy işlerini bilmem/beceremem,en önemlisi internet sorunları daha büyük sıkıntı olur.aynı şekilde çok büyük şehir de sevmem...hem büyük şehrin aşırı trafigi,kalabalıgı olmayacak bana hemde köy gibi çok küçük biyer olmayacak.
ünide 2 yıl tarsusta kaldım mesela,tam aradıgım yerdi.büyük desen büyük degil,köy gibi küçük degil.üstelik işin oldugunda büyük şehirlere gidip gelmesi çok kolay.trenle 5dkde mersine geçiyordum,30dk filanda adana sürüyordu sanırım belki dahada kısa sürede.şuan erdemlideyim,daha güzel tarsustan ama ulaşım sorunu var.merkeze gideyim desem otobüsle 1,5 saatden fazla sürüyor dediler.inşallah bian önce tren gibi bi ulaşım aracı gelirde,hayalime bi adım daha yaklaşırım