İstanbulda iseniz yada gelebilme şansınız var ise pundi-x bozum merkezleri var hocam istanbulda bazı avmlerde yerleri var komisyon olarak sadece %0.5 alıyorlar 2 hafta önce 10k$ bozum yaptım sadece 50$ komisyon ödedim, %2-3 üzeri bile bu işlemler için çok fazla.
%10 komisyon isteyen arkadasa gulucuk attim diye yorum atmiş birde ciddi degil diye : )