Konu
R10 wifi de yavaş
18-05-2023, 22:10:00
#7
bycaos
İki yıldır wifi kullaniyorum hiç yavaş açılmadı netiniz yavaş ve modeminiz büyük olasılıkla eskidir. Wifi 6 gecmenizi tavsiye ederim.