Hocam şimdi ne diyeyim ki.
Çiftçilik gerçekten yapıyor musun?
Tarla da mahsül var mı?
Mahsülün parasını ne yapıyorsun?
Hangi bankayla çalışıyorsun?
Hangi banka seni çiftçi olarak biliyor?
x bir bankaya gidip, selamın aleyküm ben çks getirdim kredi çekecem dersen yine 1-0 geriden başlarsın. yine de boş bir gününde birden fazla banka gez derim başka da bir şey diyemem maalesef.
Hocam ziraat bankasında başak hesabımız var tüm tarlalar düzenli sürülür ve biçilir. O konuda sorun yok hatta mazot ve gübre yardımı alıyorum.
Burda tarla kiracısı olarak ortalama 2milyon kredi ihtiyacım var çiftlikte daha fazla gelişmek için kredi çekeceğim