Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada ciddi bir manuplasyon dolanıyor
Nakit avans çekip dövize yönenme var bunun önüne geçmek için bir takım şeyler deniyor özellikle özel bankalar
Bunu seçim ikinci tura kaldığında yapmaları manidar.
Aynen öyle hocam bireysel kartlarda asgari ödeme %40 a çıktı