Koruyamazsın. 3-4 kişi gidip 1 kişiyi nöbetçi bırakmak lazım. Hırsızlar varsa sizi gözlerler. Bebek bezinin değiştirilip değiştirilmediğini görürler, nereye sakladığınızı görürler. Yani eşyanızı bıraktınız mı koruyamazsınız, siz denizden çıkana kadar kayboluacak kadar uzaklaşırlar.