2 sene önce Ankara'dan köye taşındım. Kendi yağımda kavrulup gidiyorum. Çocukluğum zaten burada geçmişti. O nedenle zorlanmadım. Kastamonu oldukça soğuk ve kışı uzun sürüyor. Odun olayı oldukça zorluyor ama onun dışında çok mutluyum. Arkadaşın yazdığı gibi özenip deneyenler oluyor. Başaramayanlar ise geçmişte buralarda pişmemiş kişiler. Hayatı şehirde geçip köye gelenler için arkadaşın dediklerine katılıyorum.