Şehrin belirli bir bölgesine kurulan bahçeli evlerden alıp keyfine bakacaksın. En güzel köy hayatı şehrin ortasına kurulan köydür
Sanıyorum R10'da bu köy hayatı macerasına atılmak istemeyen üye yok gibi. Ben köye gitsem 1 gün duramam şahsen. O kadar alıştım ki şehir hayatına..
O yüzden gecekondu dediğimiz müstakil evler mükemmel bana kalsa direk geçerim yani tek sıkıntısı doğal gaz olmaması ama gerçi bazı gecekondularda var belli bir dönem gecekondu yaşadım paha biçilemez hala apartman hayatına uyum pek sağlayamadım sağ olsun Melih Gökçek kentsel dönüşüm diyerek yerle bir etti