24 yaşındayım ve 24 yıldır köyde yaşıyorum. Birkaç önlem aldıktan sonra hiçbir zorluğu yok. Abarttıkça abartmışsınız.

Gerek seyahat, gerek üniversite olsun onlarca şehirde kaldım. Hiçbiri de köy hayatının rahatlığını veremedi. Gerçek dostlukların, aile sohbetlerinin ve komşuluk ilişkilerini tadabilirseniz eğer kıymetini bilirsiniz. Yeni nesil rahat ortamlarda büyüdüğü için köy ortamını beğenmiyor.